EXTERNÍ VEDENÍ ÚČETNICTÍ
- Vedení účetnictví, Daňová evidence
- zpracování účetních dokladů
- zpracování DPH
- majetková evidence včetně karet majetku a odpisů
- vedení daňové evidence
- zpracování cestovních náhrad na základě podkladů
- vyúčtování projektů
- zpracování účetní závěrky (rozvaha a výkaz zisků a ztráty, přílohy)
- jednání na úřadech
- Mzdová a personální agenda
- komplexní zpracování mzdové agendy – měsíčních i hodinových sazeb
- přihlášky, odhlášky zaměstnanců, evidenční listy důchodového zabezpečení
- vyhotovení a odevzdání „přehledů pro ZP a OSSZ
- roční zúčtování daně ze závislé činnosti
- přiznání k dani ze závislé činnosti a srážkové dani
- zastupování při kontrolách
- Daňová optimalizace a poradenství
- Rekonstrukce účetnictví
CENÍK SLUŽEB
PLÁTCI DPH – paušální sazby |
|
Podvojné účetnictví | 1.800,- Kč měsíčně (do 50 řádků v deníku v ceně) |
Daňová evidence (jednoduché účetnictví) |
800,- Kč měsíčně (do 50 položek v ceně) |
NEPLÁTCI DPH – paušální sazby |
|
Podvojné účetnictví | 1.300,- Kč měsíčně (do 50 účet. řádků v ceně) |
Daňová evidence (jednoduché účetnictví) |
700,- Kč měsíčně (50 položek v ceně) |
* u plátců DPH je v ceně paušální sazby započteno zpracování daňového přiznání k DPH
Ceny ostatních účetních úkonů (mimo paušální sazby)
Položka | Cena bez DPH |
Personalistika, mzdy | od 150,- Kč / os. / měsíčně |
Zpracování daně z příjmu ze závislé činnosti fyzických osob (DPFO) | od 500,- Kč / ročně (dle velikosti firmy) |
Daňové poradenství, odklad, audit, celní problematika a mezinárodní prvek | cena dle dohody |
Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob (DPPO) včetně založení do Sbírky listin u OR |
1.000,- Kč až 5.000,- Kč (dle rozsahu) |
Rekonstrukce účetnictví | Dohodou (dle rozsahu) |
Kontaktujte nás a nechte si zpracovat konkrétní cenovou nabídku šitou Vám na míru: pomocí formuláře zde.
1. Administrace projektu
Získali jste dotaci, příspěvek nebo grant a jste překvapeni jaké množství podmínek, termínů a povinností musíte splnit? Nevíte, kde máte příručky a manuály hledat? Nevíte, jaké jsou aktuální formuláře, či potřebujete jen poradit?
Pomůžeme Vám s administrací projektu. S naší pomocí můžete snížit riziko odebrání dotace, či čas strávený s vyúčtováním, na minimum.
2. Příprava projektové žádosti, žádosti o dotaci
Nevíte si rady s agendou spojenou podáním žádosti?
Nabízíme Vám pomoc s přípravou a s podáním projektu jako jsou vypracování podnikatelských plánů, rozpočtu, finanční analýzy, harmonogramu čerpání aj.
Cena služeb:
Rozumíme Vašim obavám a neochotě platit za něco, co nemusí „vyjít“. Přeci jenom na dotaci není právní nárok.
Cenu služeb Vám rádi zašleme na vyžádání, odvíjí se v závislosti na velikosti a složitosti projektu. Pošlete nám svůj projektový záměr a my Vám pošleme nabídku.
Pokud nebude Váš projekt schválen, budeme si účtovat pouze 2% z uznatelných nákladů projektu.
Výhody externí služby (Outsourcingu):
Nemusíte platit za účetní software a následné aktualizace, neplatíte vedlejší náklady spojené se zaměstnáváním zaměstnance jako je sociální a zdravotní pojištění, a náklady za jeho proškolení. Odpadají náklady spojené s vyvořením pracního místa jako jsou PC, pronájem prostor, topení, vodu elektriku aj.
Případová studie:
– Průměrné mzdové náklady (superhrubá mzda) na jednu účetní jsou přibližně 14 472,- Kč/ měsíčně, což je 173 664 Kč/rok (včetně sociálního a zdravotního pojištění).
– V případě, že účetní zaúčtuje v průměru za kalendářní měsíc 250 dokladů, tak náklady na vedení účetnictví prostřednictvím externí spolupráce činí 96 000 Kč/ rok tj. 8000 Kč/měsíčně.
Největší výhodou externího účetnictví je tedy skutečně značná finanční úspora.
Příklad:
Malá organizace do 5 zaměstnanců s obratem do 1milionu Kč/ročně potřebuje zaúčtovat zhruba do 50 dokladů měsíčně, vést mzdovou agendu, a na konci roku udělat daňovou závěrku a podat daňová přiznání.
Tato firma při externím vedení účetnictví zaplatí 1300Kč/měsíčně a jednorázově na konci roku cca 3000Kč za daňová přiznání.