Nabídka služeb

EXTERNÍ VEDENÍ ÚČETNICTÍ

  1. Vedení účetnictví, Daňová evidence
  • zpracování účetních dokladů
  • zpracování DPH
  • majetková evidence včetně karet majetku a odpisů
  • vedení daňové evidence
  • zpracování cestovních náhrad na základě podkladů
  • vyúčtování projektů
  • zpracování účetní závěrky (rozvaha a výkaz zisků a ztráty, přílohy)
  • jednání na úřadech
  1. Mzdová a personální agenda
  • komplexní zpracování mzdové agendy – měsíčních i hodinových sazeb
  • přihlášky, odhlášky zaměstnanců, evidenční listy důchodového zabezpečení
  • vyhotovení a odevzdání „přehledů pro ZP a OSSZ
  • roční zúčtování daně ze závislé činnosti
  • přiznání k dani ze závislé činnosti a srážkové dani
  • zastupování při kontrolách
  1. Daňová optimalizace a poradenství
  1. Rekonstrukce účetnictví

CENÍK SLUŽEB

PLÁTCI DPH – paušální sazby

Podvojné účetnictví 1.800,- Kč měsíčně
(do 50 řádků v deníku v ceně)
Daňová evidence
(jednoduché účetnictví)
800,- Kč měsíčně
(do 50 položek v ceně)

NEPLÁTCI DPH – paušální sazby

Podvojné účetnictví 1.300,- Kč měsíčně
(do 50 účet. řádků v ceně)
Daňová evidence
(jednoduché účetnictví)
700,- Kč měsíčně
(50 položek v ceně)

* u plátců DPH je v ceně paušální sazby započteno zpracování daňového přiznání k DPH

 

Ceny ostatních účetních úkonů (mimo paušální sazby)

Položka Cena bez DPH
Personalistika, mzdy od 150,- Kč / os. / měsíčně
Zpracování daně z příjmu ze závislé činnosti fyzických osob (DPFO) od 500,- Kč / ročně
(dle velikosti firmy)
Daňové poradenství, odklad, audit, celní problematika a mezinárodní prvek cena dle dohody
Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob
(DPPO) včetně založení do Sbírky listin u OR
1.000,- Kč až 5.000,- Kč
(dle rozsahu)
Rekonstrukce účetnictví Dohodou
(dle rozsahu)

Kontaktujte nás a nechte si zpracovat konkrétní cenovou nabídku šitou Vám na míru: pomocí formuláře zde.

1. Administrace projektu

Získali jste dotaci, příspěvek nebo grant a jste překvapeni jaké množství podmínek, termínů a povinností musíte splnit? Nevíte, kde máte příručky a manuály hledat? Nevíte, jaké jsou aktuální formuláře, či potřebujete jen poradit?

Pomůžeme Vám s administrací projektu. S naší pomocí můžete snížit riziko odebrání dotace, či čas strávený s vyúčtováním, na minimum.

2. Příprava projektové žádosti, žádosti o dotaci

Nevíte si rady s agendou spojenou podáním žádosti?

Nabízíme Vám pomoc s přípravou a s podáním projektu jako jsou vypracování podnikatelských plánů, rozpočtu, finanční analýzy, harmonogramu čerpání aj.

Cena služeb:

Rozumíme Vašim obavám a neochotě platit za něco, co nemusí „vyjít“. Přeci jenom na dotaci není právní nárok.

Cenu služeb Vám rádi zašleme na vyžádání, odvíjí se v závislosti na velikosti a složitosti projektu. Pošlete nám svůj projektový záměr a my Vám pošleme nabídku.

Pokud nebude Váš projekt schválen, budeme si účtovat pouze 2% z uznatelných nákladů projektu.

Výhody externí služby (Outsourcingu):

Nemusíte platit za účetní software a následné aktualizace, neplatíte vedlejší náklady spojené se zaměstnáváním zaměstnance jako je sociální a zdravotní pojištění, a náklady za jeho proškolení. Odpadají náklady spojené s vyvořením pracního místa jako jsou PC, pronájem prostor, topení, vodu elektriku aj.

Případová studie:

Průměrné mzdové náklady (superhrubá mzda) na jednu účetní jsou přibližně 14 472,- Kč/ měsíčně, což je 173 664 Kč/rok (včetně sociálního a zdravotního pojištění).
– V případě, že účetní zaúčtuje v průměru za kalendářní měsíc 250 dokladů, tak náklady na vedení účetnictví prostřednictvím externí spolupráce činí 96 000 Kč/ rok tj. 8000 Kč/měsíčně.

Největší výhodou externího účetnictví je tedy skutečně značná finanční úspora.

Příklad:

Malá organizace do 5 zaměstnanců s obratem do 1milionu Kč/ročně potřebuje zaúčtovat zhruba do 50 dokladů měsíčně, vést mzdovou agendu, a na konci roku udělat daňovou závěrku a podat daňová přiznání.

Tato firma při externím vedení účetnictví zaplatí 1300Kč/měsíčně a jednorázově na konci roku cca 3000Kč za daňová přiznání.

 

Napsat komentář